Daisy Fullbright's mental ruminations

40 éves a császár (Alessonbymistake: Roussel paradox)             

2020. augusztus 20. 14:07 - Daisy Fullbright

és ordított, hogy én ezt direkt csináltam

két elmebeteg 

Hiányoznak a nyulaim..bár 30 éve vagyok nélkülük.. 

örülj neki! 

Naaa

Az enyémek sem voltak egyszerűek..

Nem értem, hogyan jött az ötlet, hogy nekik gyerekük legyen, ráadásul kettő?  Mai napig úgy hiszem, hogy anyám direkt rántotta félre a kormányt..elege lett 

ja ezek ilyen suicid nyulak, Írországban vannak suicid bárányok, az út közepén tanyáznak, basznak a forgalomra 

Apám a kórházban nàr meg sem említette..Volt-nincs 

feketefejű suicid bárányok 

A válás nem jött össze. pedig szétköltöztek..csak Aranygyermek tesóm visszasírta anyámat..hogy milyen szépek vagyunk együtt..

Érdekes a vilàgképe mai napig 

Azok nem suicidok..valahol nekik is menni kell az 

De tényleeg?

  1. JÚL. 23. 1:34

mi tényleg? tényleg az út közepén mennek

  1. AUG. 5. 10:42

Szia! Hogy vagy? Gyógyulsz?

  1. AUG. 5. 17:41

lassan, köszönöm

  1. AUG. 6. 8:00

... Hát ez a profilkép hogy sikerült? Ki csinálta? Rádtett +20 évet.. Vagy ilyen fájdalmaid vannak? 

ez egy régi kép, de édes vagy, mint mindig

lassan mehetnénk sétálni

döcögve 

Tényleg? Csak lassan, picit.. 

aha 

Jó.. Örülök, hogy már döcögsz.. Igazából mindegy milyen a kép.. 

végülis mindegy

megyek lépcsőzni 

Azért zavaró, mert sokkal ragyogóbb vagy élőben.. Vagyis, gondolom most nem..

Mai napig úgy hiszem, hogy direkt félrerántotta a kormányt anyukám.. Frontálisan ütköztek, ő meghalt Apa nem.. De a kórház őt is elintézte. Ja, ezek ilyen nyulak.  Írországban vannak ilyen suicid bárányok, az út közepén tanyáznak a forgalomban. Az meg sem: volt-nincs feketefejű bárányok, nem jött össze, pedig csak az a rongy- gyermek tesóm visszasírta, hogy milyen szépek vagyunk együtt.. Érdekes, a mai napig. Azok. Valahol nekik is menni kell az..

De tényleeg? Mi tényleg?

tényleg az út közepén mennek. ír bárányok. középen írnak.

Szia! Hogy vagy? Gyógyulsz?

lassan, köszönöm

AUG. 6. 8:00...

Hát ez a profilkép hogy sikerült? Ki csinálta? Rádtett +20 évet.. Vagy ilyen fájdalmaid vannak?

ez egy régi kép, de édes vagy, mint mindig

lassan mehetnénk sétálni, döcögve

Tényleg? Csak lassan, picit..

aha

Jó.. Örülök, hogy már döcögsz.. Igazából mindegy milyen a kép..

végül is mindegy

megyek lépcsőzni

Azért zavaró, mert sokkal ragyogóbb vagy élőben.. Vagyis, gondolom most nem..

a lépcsőzés a legdurvább..

lépcsőházi gyakorlatok

lefele még igen szar

Kolleganőmnek tavaly műtötték a térdét és még most is mindenhova liftezik.. Pedig előtte 20 kilómétereket futott..

az ő...

és törés,

De ne erőltesd..

dehogy, illetve balanceban csinálom

Nem tört el neki sem.. De valamit fúrtak rajta

az jó, hogy lehet nevet változtatni facebookon

lehet?

Hú.. Vesd bele magad a súgóba..

súgó, köszi, hogy erre nem gondoltam...

Boocs.. Ha nem lennék önző, egoista, akkor kikeresném neked.. De tényleg. Sikerült?

hát a normál nevet nem tudom megváltoztatni

netudom, mi van

Csinálj egy másik profilt..

és akkor mi lesz az adatokkal?

súgó, tudom, nézem, illetve hallgatom

Azt mondta a szomszédom, hogy szeptembertől Balatonedericsen pár napot megyek nyaralni.. 15 éve nem voltam sehol , Sehol egy ember

2020. október 18: Sehol egy ember

2020. november 24: Köszönöm a sétát.. Olyan jó kicsit nemnormálisnak lenni..

emberszív esendő, osztok valamit, majd nézd – szív es szív ószál, b+

Mikor?

már osztottam, benne vagy, szerintem megtaláltad... 6 órája, beleraktalak, elvileg kell látnod, egy szám, meg köszönet

Most jöttem haza! Egyben megsétáltattam Zizit! Rámenős, de nem agresszív a pasi!  Jó volt a randi! Köszönöm a jó pasit!

drága, hogy a nevedet beírom és nálad jelzi, hogy megemlítettelek

A pasi rámenős, és te látod hol?

agya van a tökén, értem na

Nézem..Nem fáj semmid?ű Hogy vagy? Ezt látom csakrapontok fenn.

ez +betöltötte? A Khaledet igen.. A másikat nem

pill, szerintem ezt a pasira

a kortyolj törött bazsalikomot!

Tessék?

közül - közül : te egyenes

Jaa.. Oké

mikor sétálunk holnap? vigyek gumit? még nem járt le, éen úgyse használom..

eszembe jutott az usziba valami fasza novella, de elfelejtettem

Honnan tudod, hogy gyereket akar csinálni, Boszorka???

Egy szép kékszemű kislányt, aki megeszi a maradék 20 évecskémet..

kitaláltam

Na, ugye.. Most 30 napra szétesek...

erre tudok adni gyertyát, de először inkább gumival, csak a próba kedvéért

TÜNDÉRBOSZORKÁNY, ha már

Nem akarok gyereket..

mivel az Y külön íródott fiú lesz, ezt egy ideig ne mondd neki

Milyen Y?

Nem szülök..

a boszorkány szót szabdaltam, mondjuk evvel a logikával pont ezért lehet lány, hiszen az Y-t leszabdaltam

40 éves vagyook

császár

ezt meírom novellának, kössz

már kezdem is

Persze, aztán huss otthagy, van már mástól egy 4 éves kisfia..

mondom én, hogy gumi

az első megérzés

vagy vérzés

Örülök, hogy adtam ihletet.. Megyek belefekszem a csalánba, hátha helyre jövök..Mi van a vérzéssel?

helyre, mindenképp, puszi, ha kész a novcsi, el tudod olvasni

fürcsizz

holnap séta valamikor, még megbeszéljük

Ok..

nem mindegy

Shoppingolni úgysem mehetsz

majd a vérzésre fogod vagy a fejfájásra

kéne, de a séta most jobb

na takarodj, írnék !

Nem szoktam nemet mondani..

milyen kedves vagyok

Ez a védjegyem

Tessék.. Itt voltunk

mondj egy talánt, vagy lehetet

Nem megy..A férfi a kedvenc állatom..

Holnap séta..

neked is

anyafámat lefotóztad, vagy azt nem? kár

Hol tudom elolvasni?

igen

mikor?

aztán menjünk a dolgunkra

we are the children megy a tubon

Az én fám van itt.. A tied messze van...

Ok.. Holnap jelentkezem.. Legyen a délutáni.. 3-4 körül?

akkor megyek Annához

délelőtti séta kéne megint ha lehet 

a lépcsőzés a legdurvább..

lépcsőházi gyakorlatok

lefele még igen szar

Kolleganőmnek tavaly műtötték a térdét és még most is mindenhova liftezik.. Pedig előtte 20 kilómétereket futott..

az ő...

és törés,

De ne erőltesd..

dehogy, illetve balanceban csinálom

Nem tört el neki sem.. De valamit fúrtak rajta

az jó, hogy lehet nevet változtatni facebookon

lehet?

Hú.. Vesd bele magad a súgóba..

súgó, köszi, hogy erre nem gondoltam...

Boocs.. Ha nem lennék önző, egoista, akkor kikeresném neked.. De tényleg. Sikerült?

hát a normál nevet nem tudom megváltoztatni

nem tudom, mi van

Csinálj egy másik profilt..

és akkor mi lesz az adatokkal?

súgó, tudom, nézem, illetve hallgatom

Azt mondta a szomszédom, hogy szeptembertől Balatonedericsen pár napot megyek nyaralni.. 15 éve nem voltam sehol , Sehol egy ember..

  1. október 18: Sehol egy ember
  2. november 24: Köszönöm a sétát.. Olyan jó kicsit nemnormálisnak lenni..

emberszív esendő, osztok valamit, majd nézd – szív es szív ószál, b+

Mikor?

már osztottam, benne vagy, szerintem megtaláltad... 6 órája, beleraktalak, elvileg kell látnod, egy szám, meg köszönet

Most jöttem haza! Egyben megsétáltattam Zizit! Rámenős, de nem agresszív a pasi!  Jó volt a randi! Köszönöm a jó pasit!

drága, hogy a nevedet beírom és nálad jelzi, hogy megemlítettelek

A pasi rámenős, és te látod hol?

agya van a tökén, értem na

Nézem..Nem fáj semmid?ű Hogy vagy? Ezt látom csakrapontok fenn.

ez +betöltötte? A Khaledet igen.. A másikat nem

pill, szerintem ezt a pasira

a kortyolj törött bazsalikomot!

Tessék?

közül - közül : te egyenes

Jaa.. Oké

mikor sétálunk holnap? vigyek gumit? még nem járt le, éen úgyse használom..

eszembe jutott az usziba valami fasza novella, de elfelejtettem

Honnan tudod, hogy gyereket akar csinálni, Boszorka???

Egy szép kékszemű kislányt, aki megeszi a maradék 20 évecskémet..

kitaláltam

Na, ugye.. Most 30 napra szétesek...

erre tudok adni gyertyát, de először inkább gumival, csak a próba kedvéért

TÜNDÉRBOSZORKÁNY, ha már

Nem akarok gyereket..

mivel az Y külön íródott fiú lesz, ezt egy ideig ne mondd neki

Milyen Y?

Nem szülök..

a boszorkány szót szabdaltam, mondjuk evvel a logikával pont ezért lehet lány, hisen az Y-t leszabdaltam

40 éves vagyook

császár

ezt megírom novellának, kössz

már kezdem is

Persze, aztán huss otthagy, van már mástól egy 4 éves kisfia..

mondom én, hogy gumi

az első megérzés

vagy vérzés

Örülök, hogy adtam ihletet.. Megyek belefekszem a csalánba, hátha helyre jövök..Mi van a vérzéssel?

helyre, mindenképp, puszi, ha kész a novcsi, el tudod olvasni

fürcsizz

holnap séta valamikor, még megbeszéljük

Ok..

nem mindegy

Shoppingolni úgysem mehetsz

majd a vérzésre fogod vagy a fejfájásra

kéne, de a séta most jobb

na takarodj, írnék !

Nem szoktam nemet mondani..

milyen kedves vagyok

Ez a védjegyem

Tessék.. Itt voltunk

mondj egy talánt, vagy lehetet

Nem megy..A férfi a kedvenc állatom..

Holnap séta..

neked is

anyafámat lefotóztad, vagy azt nem? kár

Hol tudom elolvasni?

igen

mikor?

aztán menjünk a dolgunkra

we are the children megy a tubon

river.jpg

Az én fám van itt.. A tied messze van...

Ok.. Holnap jelentkezem.. Legyen a délutáni.. 3-4 körül?

akkor megyek Annához

délelőtti séta kéne megint ha lehet

c'est la zsizny, köszönöm a terápiás sétát R. Panni és ZIZI

Budapest, 2020. július 22. 23. augusztus 5. 19. 20. 21.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisyfullbright.blog.hu/api/trackback/id/tr7016171228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása