Daisy Fullbright's mental ruminations

Két lótusz közt a gésa Debrecenben

2024. március 06. 17:32 - Daisy Fullbright

Tegnap uszoda után Mónika barátném ismerősével beszélgettünk az uszoda pénztárában. Tibor ásványkarkötőket árul, amiket Mónika percenként szétszakít önkívületi állapotban. Valamiért úgy fogalmazott, hogy golyókat, lehet, hogy én fogalmaztam úgy. S kérdeztem, ez ilyen gésagolyó, s ha igen, lehet-e belőle lüktető típust rendelni. Szóval, ha valaki kitalálja a lüktető gésa-golyót, aki tulajdonképp én vagyok, majd feltalálói díjat azt kérek azonnal! És nyilván a nők millióinak köszönőlevele is el fog érni, ha nem most, esetleg egy másik életemben, másik dimenzióban valahol a Galaxis satur alpha sarkából kifordult fraktál tejesbödön fémfogójának jobb sarkán. Már ha ott létezik Univerzum, s miért ne létezne? Ha írok róla, kell legyen, s ha nincs, majd most lesz! Ez ilyen egyszerű! Képzeletben minden lehetséges.

Node, nem erről akartam írni! Mindig elkalandozok a bevezetőkben és félrevezetem a közönséget, azt az összesen 8 stabil olvasót, aki minden viszontagság ellenére már 10 éve velem van. Itt meg is köszönöm nekik, hogy eddig is olvastak. S ha nem engem olvastak, az sem baj!

Tehát a gésa, eredeti nevén, Anika, keramikus Debrecenben és már írtam róla szilánkokat még szarvasi kihelyezésem kapcsán, amikor is a Körös holtága melletti közös biciklizés közben megcsillant hajkoronáján a lemenő nap. Halimmunológia, NAIK – HAKI. Ha valaki emlékszik, annak csillagos ötös! Azért akartam róla írni, mert megint vizslája van, s az új kislány neve Sakura (japán: cseresznyefa virágzás), s Anika ennek örömére előrukkolt cseresznyefa virágos tányérokkal. Igen szép a magyar vizsla lány is, hát még a tányérok, s gondoltam megragadom az alkalmat és csinálok nekik egy kis reklámot. Azonnal lefoglaltam egy tányért, s majd valamit küldök neki cserébe, ha mást nem, pénzt. Mi bajunk lehet?

sakura.jpg

Közben jómagam is keramikuskodtam, egész jók lettek már a korongozott tárgyak is, hát még az ékszerek, kisplasztikák. Egyelőre csak én mondom, de hátha elterjed a híre. Főleg a DIMENZIÓKAPU sikerült kifejezetten jól, s nyerte el a végső tulajdonos tetszését. Most Sándor Bécsben mindjárt magához nyúl, mert a minimál japándobozt várta, de az másnak úgy megtetszett, hogy nekiadtam. De én azt gondolom, az Univerzum nem azt adja neked, amit akarsz, hanem, amivé válnod kell, ahhoz hogy fejlődj. S ha ebben a történetben én vagyok az univerzum, akkor, nyilván így is igaz.

Az agyagba formázásnak egyébként van valami megfoghatatlan teremtőereje, s értem, hogy miért csinálják olyan elszántan ezt emberek. Azóta önerőből kitanultam a japán kinstugit, ez cserépgyógyászat arany ragasztóanyaggal, s Sándor már áldotta is a nevem, hogy nem tudtam ezt előbb, mondjuk tavasszal, amikor eltörte a teásbödön tetejét, amit így a tudás hiányában pillanatragasztóval forrasztott egybe.

Hogy most tulajdonképpen mire is akarok kilyukadni, az nem fontos, mert azt gondolom, hogy a confirmation biass (megerősítési torzítás) miatt mindenki azt ért az írásom alatt, amit akar. Olyan üzenetek mennek át, amikre az olvasó befogadó, s olyanok nem, amikre nem, s amit írok, úgyis félreérti, a saját szűrőjén keresztül látja. A hozzám való viszonyulás meg mindig is kettős volt: vagy nagyon szeretnek az emberek, vagy nagyon nem. Megosztó vagyok, mint a mazsola, amit a kalácsból, aki utálja, kicsipegeti. Kedves olvasó, így csipegesd ki magadnak azokat az üzeneteket, amik neked szólnak, s a maradékot hagyd ott! Köszönöm, hogy újra megtiszteltél!

Shifuku, yorokobi, yuuga sa!*

Kép: Sakura, a magyar vizsla lány és a növény is Debrecenben

*japán: bliss, joy and grace (boldogság, öröm és kegyelem)

A nevek, s történetek valósak, semmi változtatást nem eszközöltem, mert a szereplők hozzájárultak eredeti neveik és történeteik nyilvánosságra hozatalára. Köszönöm nekik is, nélkülük nem tarthatnék ma itt!

Budapest, 2024. március 6.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisyfullbright.blog.hu/api/trackback/id/tr4918347283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása