Daisy Fullbright's mental ruminations

A férfi, aki SOS mogyorót szűlt (genre: szilánkos szürreális sci-fi dartsosokkal spékelve)

2024. február 06. 00:48 - Daisy Fullbright

Az ember életében két évig tart, míg megtanul beszélni és 60 évig, míg megtanul hallgatni.*

kecsus.jpg

A megfelelő eszközöket igen nehéz megtalálni, pedig csak bele kell nyúlni a Plüsspilóta farzsebébe, és rögtön jobbra a körte-képű izom felett lesz egy kapocs. Na, most ne értsük ezt félre kérem! (5 éve nem tört el kiszedő, addig adj egy nyilat!)

A kapocs árnyékában valamilyen tarantula nézés születik, joggal, és azt a nyomozati anyagból sem lehet kihagyni, hogy ebbe a kocsmába igen gyanús elemek is járnak-kelnek. (Megy a férfiak rommá-gyalázása, Adrika vezet ezerrel! - később szülni fog, én leszek a birth coach-a, azt mondja, ilyen baromságra nem költ, majd veszi a levegőt, meg fújtat és nyom, amikor köll, hagyjam én őt ezekkel az idegen szavakkal, de ameddig szépen van.)

Barbi boldogsága a következő: > A férfinek 47 -féle pénisze van. > Az mi? Hét meggyötört törpe? Az apa hét tulajdonsága, a hét törpe szimbolikája. Mások szerint 7 kicsi Oscar. Vagy 7 kintsugiOscar. > A Kintsugi, tulajdonképpen cserépgyógyászat, amikor az eltört cserepeket arannyal forrasztják újra eggyé. Az arany igen jó kötőanyag. > Nekem azért nincs aranyam, mert arany-allergiám van. És aranyered nincs? > Arra is van magyarázat. Régi magyar gyógyászati könyvekben: aranyér, azért arany, mert a véna nem az agyban vérzik, hanem (a kanon) hátul. Elvezeti a feszültséget tulajdonképpen. Megműteni igen veszélyes. Régi megfigyelés, hogy az aranyérrel műtöttek, kb fél éven belül agyi-katasztrófát szenvednek.> Nem jön szembe hajó se. > (Vékony keret: csak páros számmal tudsz kiszállni!)

A szeretet himnusza*** (Zolika utalt rá)

Szóljak bár emberek vagy angyalok nyelvén, Ha szeretet nincs bennem, Csak zengő érc vagyok vagy pengő cimbalom. Legyen bár prófétáló tehetségem, Ismerjem bár az összes titkokat és minden tudományt, Legyen akkora hitem, hogy hegyeket mozgassak, Ha szeretet nincs bennem, Mit sem érek. Osszam el bár egész vagyonom a szegényeknek S vessem oda testem, hogy elégessenek, Ha szeretet nincs bennem, Mit sem használ nekem. A szeretet türelmes, a szeretet jóságos, A szeretet nem féltékeny, Nem kérkedik, nem gőgösködik, Nem tapintatlan, nem keresi a maga hasznát, Haragra nem gerjed, a rosszat föl nem rója, Nem örül a gonoszságnak, De együtt örül az igazsággal. Mindent eltűr, mindent elhisz, Mindent remél, mindent elvisel. A szeretet soha el nem múlik. A prófétálás megszűnik, A nyelvek elhallgatnak, A tudomány elenyészik. Tudásunk csak töredékes, Töredékes a prófétálásunk is. Mikor azonban eljön a beteljesedés, Ami töredékes, véget ér. Amikor még gyermek voltam, úgy beszéltem, mint a gyermek, Úgy gondolkodtam, mint a gyermek, úgy ítéltem, mint a gyermek. De mikor férfivá nőttem, elhagytam a gyermek szokásait. Ma még csak tükörben, homályosan látunk, Akkor majd színről-színre. Most csak töredékes a tudásom, Akkor majd úgy ismerek, Ahogy én is ismert vagyok. Most megmarad a hit, remény, szeretet, Ez a három, De köztük a legnagyobb a szeretet.”

Öntsünk tiszta vizet a torzszülöttek közé, mert azzal sokat lehet keresni. Big Fish. Big finish. Finnish.

Öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé. Karinthy, csak úgy, mint az Adósom a mosoda. Ingovány-Nyávogni. Palindróm. Géza, kék az ég!

Otthon még ez is: Fölfele telefon, lefele vibrátor. Mosógép leállt. Én úgyis megyek dolgozni. Oldd meg! Egyél, mert rádgyújtom a házat!

  • Nevetsz, de átsüt rajta a szomorúság,
  • Örülsz, de legbelül bánatos vagy,
  • Csinálod amit elvárnak tőled, de legszívesebben új úton járnál,
  • Meg kell felelned mindenkinek,
  • miközben magadnak sem felelsz meg,
  • Nyugodtnak mutatod magad, de közben belül feszült vagy,
  • Gondolsz valamit, de másképp cselekszel,
  • Csinálsz valamit, de másképp gondolod.
  • És milyen sokan vannak ezzel így…”***  kortársak. kór-társak. elv-társak.                                                                                                           VÍRTUÁLIS TÁRSAK. ****

*Eredeti gondolat: Ernest Hemingwaytől

**Pál első levele a korinthosziakhoz (Irodalmi stílusában a logika, szarkazmus, kérlelés, feddés, költészet, elbeszélés egyaránt megtalálható.)

***Idézet Gácser Györgytől

**** HATÓERŐ, DF

Köszönet a Bázis sörözőnek, a mondatfoszlányok ott kerültek gyűjtés alá!

Fotó: Himalayan tahr sitting on a cliff edge by Ankit Singh Bisen

Budapest, 2024. február 5-6.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisyfullbright.blog.hu/api/trackback/id/tr7318319601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása