Daisy Fullbright's mental ruminations

Megtámadhatatlan válaszok kényelmetlen kérdésekre 40 felett

2019. augusztus 07. 14:01 - Daisy Fullbright

Nem tűnök többnek, mint 35. Söt!

Lehet, hogy híztam egy kicsit, de nem vagyok kövér, csak teltkarcsú, 40 felett nem szabad túlságosan lefogyni. Káposztás tócsnyi.

Nem fogytam túl sokat, csak az átlaghoz képest tűnök soványnak. Sovány nyak.

Nekem is jó volt! Folt.

Nem sóztam el a levest, izotóniás oldatot állítottam elő. Sellö.

Már tavaly is itt volt ez az ősz csík a hajamban. Tagadtam.

Nem ereszkedett meg a mellem, már 10 éve ilyen. Ki nem?

Kerestek annyian, mint tavaly. Teavaj.

Csak olyan, mintha kevesebb barátom lenne. Penne.

A minőségi kapcsolatok számítanak. Kábítanak.

Ha sietek, szaggatottan veszem a levegőt. Keszkenöt, fedöt, tetöt.

Ezért már nem is sietek. Hidegek.

Vitatkozok még olyan hévvel, mint tavaly. Karvaly.

Csak kevesebbszer, ha egyáltalán. Számtantanár.

Inkább elfordulok, s elmegyek. Fetrengek.

Kapok még csokitortát szülinapra. Külalakra.

Valaki más szülinapjára. Hűtő lapátjára.

Soha nem is szerettem a csokitortát. Boci torkát.

40.jpg

Szingli vagyok: single by choice, ahogy az angol mondja, bár nem emlékszem biztosan, hogy én választottam volna ezt. Feszt.

Maradjunk annyiban, hogy pihenek. Kést fenek.

Dehogy kések le a gyerek szülésről. Keresztre feszítésről.

Nem futok ki az időből. Kígyóbőrből.

Inkább az időnek kell aggódnia, hogy kifogy belőlem. Mulya gólem.

Este 9 után már ne hívj telefonon, olyankor már az alváshoz szükséges olvasásomat zavarod. Bal karod.

Ne haragudj, nem randizok. Kandírozok.

Nem feltétlenül kell ugyanúgy gondolnunk. Konok bolond!

Majd akkor fogok autót vezetni, ha gondolattal lehet irányítani. Kábítani. Számítani. Társítani.

Nem hiszek abban, hogy a tudománnyal igazán meg lehet bármit is változtatni. Talajt áztatni.

Tudom, hogy a hittel pedig mindent. Tindert.

Lehet, hogy önzőnek tűnök, de muszáj annak lennem, különben szétszednének a mártírok. Mert írok.

Budapest, 2019. augusztus 7.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisyfullbright.blog.hu/api/trackback/id/tr7514999486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása