Daisy Fullbright's mental ruminations

Agymosoda

2021. július 05. 20:04 - Daisy Fullbright

Vád

…hónapok óta egyhelyben toporgunk. Vádoljuk egymást, hogy ki kezdte, ki bántott meg kit, kinek a félrelépése a fájdalmasabb, ki árulta el a családját. Ez magától nem fog megoldódni, beszélni kell róla, egymással. Mindeközben a gyerek az iskolában elalszik az órákon, vagy befészkeli magát a tanári előtti egyik ablakmélyedésbe. Nem hiszem, hogy ez normális. Kivéve, ha a normálist a katasztrófa szinonimájaként használjuk…

Kiábrándulás

…nem tudom, milyen az. Én még csak egy nőbe voltam szerelmes. Mondja meg, hogy milyen az, ha valaki kiszeret a másikból, és akkor tudni fogom, hogy ez történik-e velem. Adjon valami útmutatót, hogy ilyenkor mit kell csinálni, hogyan kell érezni. Sértettséget, sebesülést, gyászt?...

th_2_1.jpg

Bukósisak nélkül

…nem kaptam levegőt, csak felültem a haverom motorjára, az valahogy elindult, száguldottam…ütközni akartam, hallani akartam a karambolt és aztán a csendet…végre kaptam levegőt, és akkor megnyugodtam, mert tudtam, hogy megöltem azt a valakit, aki nem kap levegőt…

Sikertörténet

…korunk hőse, a gyógyszergyáros, kétszázezer az inge. Kételyek gyötrik, hogy jól végzi-e a munkáját. Túl nagy a felelősség a vállán, négyszáz ember megélhetése. És akkor elbocsátásokon kell az aláírását adnia, tudva, hogy ennek következményei lesznek, családok kerülnek nehéz anyagi helyzetbe. Összezavarodik benne minden. Ő választotta-e, hogy vezető legyen? Ismeri-e azt a nőt, akivel 15 éve él együtt? Egyáltalán heteroszexuális-e?... 

Gazdasági bűncselekmény

…ezek az emberek csak arra kellenek, hogy legyen kin átmosni a pénzt. Mindenki tudja, nyílt titok, hogy itt a pályázati pénzeket elsikkasztjuk. Csak ők nem tudják. Amikor meg rájönnek, már késő lesz. Ha nem azt csinálják, amit mondunk nekik, ellehetetlenítjük őket. Ebben a városban nincs többé esélyük…

Első négy történet a Terápia című sorozatból származik saját értelmezésben. Képen Dr. Csernus Imre.

Budapest, 2021. július 5.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisyfullbright.blog.hu/api/trackback/id/tr8116613772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása