Daisy Fullbright's mental ruminations

Hazakísérlek

2021. április 12. 16:45 - Daisy Fullbright

hazakiser.jpg

Ha magányos vagy, itt vagyok neked.

Ha kérésed van, teljesítem.

Ha csalódott vagy, megvigasztallak.

Ha szerelmes vagy, figyelek rád.

Ha terebélyes vagy, kellesz nekem.

Ha szerencsés vagy, örülök neki.

Ha tapogatózol, fogom a kezed.

Ha folyik a könnyed, szaltót vetek.

Ha földműves vagy, kapálok veled.

Ha melegháznak** hívod az üvegházat, vagy fóliát, kijavítalak.

Ha tele vagy reménnyel, melletted állok.

Ha összetörsz, segítek felállni.

Ha szellemeket látsz, felkeltelek.

Ha mindenki elhagy, én kereslek.

Ha betekeredsz, én kiveszlek a centrifugából.

Ha kiteregeted a szennyest, akkor se történik semmi.

Ha teljes vagy, benned élek.

Ha félsz, én vagyok a másik feled.

És amikor végül hazamész, hazakísérlek.

*Címében azonos Gyöngyösi Levente versével

**Komoly tudósok írják megfigyeléseik alapján, hogy melegházakban jobban érnek a paradicsomok, ha Mozart zenéjét sugározzák nekik. (Keresztény hetilap) 

Kistarcsa, 2021. március 27. (javítva T. B.-nek: Budapest, 2024. február 5.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisyfullbright.blog.hu/api/trackback/id/tr8716499046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása