Daisy Fullbright's mental ruminations

Fless – Suzan naplója

2019. január 14. 22:40 - Daisy Fullbright

Nem az egészségeseknek van szüksége orvosra, hanem a betegeknek. Máté 9:12

Ha meghallom még egyszer azt a szót, hogy titok, vagy csak sejteni vélem egy arckifejezés, egy hanglejtés mögött, akár csak a szagát érzem meg, rohanok, ahogy a lábam bírja. Nincsenek betegebb emberek azoknál, akik így akarják felhívni magukra a figyelmet, így akarnak érdekesnek tűnni, így akarnak magukhoz láncolni: egyszerre egy kibogozhatatlan hálót vetve rád, mely addig kínoz, míg ki nem deríted az igazságot, és oly távol tartva magukat tőled, hogy sose éred el őket. Holott ez a titok szinte soha nem az övék, így amikor végre kideríted, nem hozzájuk jutsz közelebb, hanem az anyjukhoz. Engem nem érdekel mások anyukájának traumája! Pont elég az enyém. Az sem érdekel, de beleszülettem. És most úgy tűnik a nem-evéssel örökre elvágtam magam tőle.

keira_knightly_1.jpg

Ma reggel 5 szem borsót és egy abonettet reggeliztem, jól megrágva minden falatot. Volt némi bűntudatom, mert eredetileg csak 3 szem borsót és fél szelet abonettet akartam enni, de piszok éhes vagyok, már három hónapja alig eszek. Ebédre visszafogtam magam, csak egy kis tányér Tso levest ettem, és kimondhatatlan boldogság járta át a testem, hogy van én nekem kontrolom, nem függök senkitől, nem irányít senki, én mondom meg mennyit eszem és mikor. És mintha az érzékelésem is megváltozott volna. Éjszaka hangokat hallok. Aludni azt persze nem nagyon tudok. Ébren figyelem, ahogy a gyomrom kis híján felfalja önmagát. Lehet, hogy mégis enni kéne. De akkor mi lesz az anyámmal? Megint beférkőzi magát az életembe, pedig pont sikerült onnan kiebrudalni.

Már egészen úgy nézek ki a rengeteg fogyástól, mint valami kúszónövény. Kezdenek eltűnni a nőiesség utolsó nyomai. Alig maradt mellem, ebben a hónapban nem jött meg, és egyáltalán nem kívánom a szexet. A kettő persze összefügghet: az étel és a szex. Mindkettőben ott a vágy és a test. Nekem lassan egyik sincs. Holnap lemegyek a Rave-be, ott eddig mindig megkívántam. Az persze egyáltalán nem biztos, hogy engem így bárki is meg fog kívánni. De talán pont ez a tőrdöfés hiányzik még a palettáról a nagy átváltozáshoz. A franc, már csak három tabletta nyugtatóm van! Sebaj, iszok rá, attól jobban megy majd.

Budapest, 2019. január 14.

Képen: Keira Knightley

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisyfullbright.blog.hu/api/trackback/id/tr1914562944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása